Telefon   +48 794 432 581

Mail  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Mail  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Wybierz język

Jak zweryfikować kompetencje językowe pracownika?

kompetencje językoweKompetencje językowe mają bezpośredni wpływ nie tylko na karierę zawodową konkretnego pracownika, ale przede wszystkim sukces całej firmy. Obecnie znajomość języków obcych jest umiejętnością nie tylko pożądaną, ale wręcz niezbędną w bardzo wielu branżach. Dlatego każda firma, która prowadzi działalność na arenie międzynarodowej, powinna mieć świadomość tego, jak wartościowym kapitałem są pracownicy o wysokich kompetencjach językowych.

Ocena kompetencji językowych pracowników — dlaczego warto?

Weryfikacja kompetencji językowych kojarzy nam się zwykle przede wszystkim z rekrutacją, kiedy sprawdzane są umiejętności kandydata na dane stanowisko. To bardzo ważny etap, podczas którego warto obiektywnie sprawdzić poziom umiejętności w zakresie posługiwania się danym językiem zarówno w mowie, jak i piśmie. Taka wstępna ocena jest konieczna, jednak to nie jedyna sytuacja, kiedy warto skontrolować kompetencje językowe pracowników.

Wysokie kompetencje językowe pracowników to bardzo duży atut dla każdego przedsiębiorstwa, które prowadzi lub planuje rozwijać działalność na arenie międzynarodowej. Dlatego też coraz więcej firm inwestuje w swoich pracowników, przeprowadzając szkolenia językowe zarówno dla managerów, dyrektorów i kadry zarządzającej, jak i pracowników na innych stanowiskach. Jest to bardzo ważne dla funkcjonowania firmy na rynku, ale też istotne z punktu widzenia employer brandingu. Ocena kompetencji językowych pracowników pozwala zweryfikować szanse oraz potrzeby przedsiębiorstwa w tym zakresie.

Audyty sprawdzające kompetencje językowe pracowników

Nasza firma specjalizuje się w przeprowadzaniu kompleksowych audytów sprawdzających kompetencje językowe pracowników. W ten sposób można szczegółowo zweryfikować możliwości w zakresie komunikacji, a także wskazać obszary, które wymagają dodatkowej pracy. Można poznać najważniejsze atuty twojego zespołu, a także nieco słabsze strony, na które warto zwrócić uwagę, np. podczas dodatkowych szkoleń językowych dla biznesu.

Jak przeprowadzany jest taki audyt? Nasi specjaliści przygotowują dla pracowników testy pisemne, a także rozmowy, podczas których oceniany jest poziom kompetencji językowych na podstawie rozumienia tekstu czytanego oraz rozumienia języka ze słuchu. Na tej podstawie można opracować strategię rozwoju językowego firmy.

Przeprowadzenie audytu sprawdzające kompetencje językowe jest szczególnie ważne przed podjęciem współpracy z zakresu szkoleń językowych, gdyż poprzez analizę wyników można dobrać odpowiednie metody oraz opracować najskuteczniejszy i najbardziej przydatny dla przedsiębiorstwa program szkolenia.

W naszym Serwisie używamy plików cookies. Korzystając dalej z Serwisu, wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z Polityką prywatności. Wyrażenie zgody jest dobrowolne, w każdej chwili można ją cofnąć poprzez zmianę ustawień dotyczących plików „cookies” w używanej przeglądarce internetowej. Kliknij „Akceptuję”, aby ta informacja nie wyświetlała się więcej.